Nipid

E-toidupoodide nimistusse lisandub veel üks suur kauplusekett 

Nipiraamat, 15. aprill 2020 12:20
Kontaktivaba toidukuller.Foto: Erki Pärnaku
Kui seni on suurematest kauplusekettidest toidu- ja esmatarbekaupade e-poodlemise võimalust pakkunud Coop, Prisma ja Selver, siis esialgsete plaanide kohaselt avab 1. mail ametlikult oma e-poe ka Rimi. 

„Alustasime e-poe testimisega juba 1. aprillil, mil kahe nädala jooksul said Rimi e-poe teenuseid kasutada meie endi töötajad,“ sõnas Rimi Eesti juht Vaido Padumäe täna avaldatud pressiteates. „15. aprillist avame e-poe esimesele viiesajale ea poolest riskirühma kuuluvale kliendile, kellele ei soovitata viiruseohu tõttu füüsilist poodi külastada.“ Kliendid on juba saanud e-poes ostlemise kutse ja juhised oma e-posti aadressile. Seejärel lisandub Rimi e-poe kasutajate ringi jooksvalt ka teisi kliente vastavalt sellele, kui suur huvi teenuse järele tekib.

Samal teemal

„Kuna tõstsime e-keskkonna loomisel kõvasti tempot, siis palun esimestelt klientidelt mõistvat suhtumist, kui ostuprotsess e-poes ei kulge alati täiesti ladusalt,“ lausus Padumäe. „Oleme selles äris alles uued, aga lubame anda endast parima. Loodan, et aitame oma e-poe tulekuga veelgi rohkematel inimestel püsida praegu kodus.“

E-kaubandus on saanud uue sisu

„Tänases olukorras on e-kaubandus saanud täiesti uue sisu,“ märkis Rimi juht. „Näeme, kui palju on palganud töötajaid juurde kõik ärid, kes tegelevad online’is toidukaupade müügiga. Ka meie oleme teinud väga suuri pingutusi, et leida vajalik tööjõud ning avada oma e-pood plaanitust varem,“ lausub Padumäe, et praegu on seda inimestele väga vaja. 

Rimi e-pood alustab kojukannetega Tallinna ja Laagri piirkonnas ning drive-teenust pakutakse Laagri Rimis. See tähendab, et klient saab oma kaupadele järele minna Laagri Rimisse ning teenindaja paneb kaubad kliendi auto pagasiruumi. Ettetellitud kaubad saab kätte ka kaupluses kohapeal spetsiaalselt alalt.