Reisimine

Kallima lennu ajal kokpitti lubanud piloot sai eluaegse töökeelu

Naisteleht, 1. detsember 2019 14:18

15 KOMMENTAARI

m
Moderaator!/ 2. detsember 2019 10:38
Sind ma kindlasti oma paati ei luba!
k
kommentaar kadus kuhugi ära./ 2. detsember 2019 00:08
Venemaal võttis 22.03.1994.a. kapten kabiini kaasa oma teismelised poja ja tütre, Edasi, mõlemad piloodid lahkusid üheaegselt kokpitist, jättes lapsed sinna omapäi. 15-aastane poiss hakkas rooli näppima ja lülitas kogemata autopiloodi välja. Lennuk vajus küljele, kaotas tõstejõu ja läks pikeesse. Kihutas 10 km. kõrguselt alla maapinna suunas. Kapten ei jõudnud küllalt kiiresti kokpitti tagasi. Kui ta viimaks roolini jõudis ja üritas lennukit pikeest välja tuua, oli juba liiga hilja. Must kast salvestas toimuva. Kapteni viimaseks sõnaks jäi värvikas p i z d e t s!" Hukkusid kõik 75 inimest.
r
rumalus/ 2. detsember 2019 02:50
Enne tobeduse kirjutamist võinuks mõelda, kaua lennuk tuleb 10 km kõrguselt alla, kas küljelivajunud lennukit roolist lahkunud piloot ei märka jne.
t
To rumalus/ 2. detsember 2019 06:59
Rumalus on, et lapsed lasti lennukit juhtima. Kapten ei saanud tagasi oma kohale, sest lennuk oli liiga tugevas kaldes, lisaks kapteni poeg istus jätkuvalt oma isa kohal. Kaaspiloot ja kapten püüdsid juhendada last, aga ta ei mõistnud õigesti käskluseid. Kui kaaspiloodil õnnestus oma kohale tagasi saada, siis mingil hetkel ta sai lennuki üle kontrolli. Sel hetkel sai piloot ka oma kohale tagasi, aga oli hilja juba. Lennuk oli liiga madalale laskunud, nii et hakkas riivama puulatvasid ja sealt edasi on juba teada, mis sai. (Märksõna: Катастрофа A310 под Междуреченском)
t
to rumalus/ 2. detsember 2019 18:51
Oma rumalust ei maksaks demonstreerida. Eks sa katsu küliliasendis, töötavate mootoritega maa poole sööstvas lennukis vahekäiku mööda kabiini poole kõndida. Pluss samal ajal mõjuvad kiirendus, tsentrifugaal ja igasugused muud jõud. Aeg sõltub sellest, millise nurga all lennuk maapinnale läheneb ja kas see kukub vabalt või saab mootoritelt hoogu juurde. Reisikiirus 900 km/h tähendab 250 m/sek. Kusjuures pikeerides kiirus pidevalt kasvab. Suure reisilennuki pikeest väljatoomiseks on vaja märgatavalt nii aega kui ka kõrgust. Aga kui maapind ennem ette tuleb, siis on tõesti p i z d t s!
e
Eluaegse lennu/ 1. detsember 2019 20:45
m
Mis asi on/ 1. detsember 2019 20:42
n
Nii peabki,/ 1. detsember 2019 19:32
sest pruut võib olla pöördunud teatud usku ja tahab taeva jääda ja kui mitte, siis paljud tahavad suure armastuse ajal ju surra.
e
eluaegne keeld,/ 1. detsember 2019 17:09
arvan, et veidi karm karistus, seda ametit õpitakse aastaid ja see pole tavaline töökoht, et kõnnid mujale savi tampima.
j
Juut/ 1. detsember 2019 19:14
Ja sulle opetatakse ka aastaid et kedagi kokpitti sisse ei lastaks :)))
o
Ohh/ 2. detsember 2019 19:46
No õppinud lennuki juht võib vabalt kanditeerida peaaegu igale töökohale.Selliseid karistusi määratakse rohkem teistele õpetuseks,et päris palagani ei tekiks.Suure lennuki juhtimine on suur vastuts.
p
pilt on illustreeriv/ 1. detsember 2019 17:06
tegelikult pole, see ongi tema kallim. Ih-ih.ii.
p
pealkirjast/ 1. detsember 2019 17:03
kas on ka odavamaid lende? nende kallite lendude kõrval...

e
Ex-soomlane/ 1. detsember 2019 16:56
Lootmine on kadunud, 30a tagasi näiteks Finnairi lennul oli normaalne et cockpiti uks oli lahti ja ühe lennu ajal kus olin pardal, kapteen ütles et kõik saa tulla vaatama kes tahavad, et tehke järjekord siie koridorile. Põhjus lootmise kadumisele on see et on vaja mängida et kõik on potentsiaalsed terroristid, et minu vanaema cockpitis on sama suur risk kui 30-aastane sõdakurjategia Jeemenist (lääne Euroopas selline tunnetakse nimega tuumafüüsik).
j
Juut/ 1. detsember 2019 16:50
Õige. Vaadates igapäevaselt lennuõnnetuste uurimist nat geographicust, olgu see õppetunniks teistele :)