Tehnika

62 kWh akupakk, viis aastat garantiid ja „e+” – võimsam Leaf on esitletud

Toimetas Vidrik Võsoberg, 9. jaanuar 2019 09:36

2 KOMMENTAARI

e
Elektriauto pole keskkonnasõbralik/ 20. jaanuar 2019 11:33
Kes see ostab endale elektriauto? 1) See läbisõit on sul ainult alguses, pärast hiljem aastatega see väheneb. Eriti piinlik moment võib tekkida talvel -20ga, kui aku korralikult oma ulatust kaotab. Akude eluiga ei ole ka igavene, 5-10 aastaga on akud läbi, nende asendamine on suhteliselt kallis. 2) Eesti mõistes on elektriauto suurema jalajäljega kui tavaline sisepõlemismootoriga auto. Akude tootmine ei ole veel odavaks tehtud, liitium on piiratud. Peale selle elektri tootmiseks toodetakse ka CO2-te. Üldiselt puudub Eestis ka sudu probleem, et neid autosi propageerida.
e
Ele, Trik/ 10. jaanuar 2019 09:02
Viimane aeg endale elektriauto muretseda, sest elektrivõimsused veavad hetke koormused veel välja. Paraku saabub elektriautostumisel nö kriitiline piir, kus senine elektritootmine enam piisav ei ole. Teatavasti ei ole maailmas veel turvalise ja keskkonnasõbraliku elektritootmise olulist läbimurret näha.