Nipid

6 tõhusat nippi, mille abil hoiad dieediga kaotatud kilod igavesti eemal 

Toimetas Helen Serka-Sanchez, 21. august 2019, 06:09
Tihti tulevad dieediga kaotatud kilod väga kiiresti tagasi. Kaalu hoidmine nõuab püsivat elustiilimuutust, et mitte vanade harjumustega end taas paksuks süüa. Siin on kuus nippi, mida edukad kaalulangetajad on kasutanud.

Ära kasuta kiirdieete
Pole mingi uudis, et kiirdieedid ei toimi. Pigem muuda oma toitumisharjumused tervislikumaks. Piinavat näljatunnet ei teki, kui langetad kaalu aeglaselt, kuid järjekindlalt. Alati tervislikke valikud tehes märkad peagi, et see muutub ajaga lihtsamaks.

Samal teemal

Väldi emotsionaalset söömist
Stress, pinge, kurbus ja isegi igavus sunnib toidu järele haarama. Enamasti ei ole selleks juurviljakangid, vaid süsivesikuterohke ebatervislik toit. Peale ülesöömist tekib aga süütunne ja meeleheide. Sellest halvast harjumusest tuleb lahti saada ning seostada söömist pigem hea tervise ja enesetundega.

Hoia stress kontrolli all
Isegi kui sööd tervislikult ning liigud piisavalt võib pingelisem periood kõik saavutused nullida. Seepärast jälgi, et saaksid 7-9 tundi ööund. Samuti leia endale mõni stressimaandav tegevus nagu jooga, metsas jalutamine, käsitöö vmt.

Patustamise päevad
Väldi päevi, kus kõik on lubatud. Tihti võib tulemuseks olla enesesüüdistamine, millele järgneb emotsionaalne söömine. Pigem järgi reeglit 80/20, toitudes enamuse ajast tervislikult, kuid mõnel üksikul korral sõbraga välja minnes ka midagi keelatut lubades. Seda võid teha alles siis, kui tervislikust toitumisest on saanud harjumus.

Leia sobiv liikumisharrastus
Pole mõtet sundida ennast tegelema alaga, mis sulle rõõmu ei paku. Kaalulangetamisele aitab kaasa spordiala, kus suudad pulssi tõsta rasvapõletamise tasemele ning hakkad higistama.

Plaan ja rutiin
Tervislikud eluviisid ei pea tähendama karme piiranguid. Ette planeeritud söögi- ja trennikorrad aitavad tegelikult elu lihtsamaks muuta. Kui tead, mida ja millal sööd, ei teki näljahooge ja stressi. Samuti naudid juba ette teadmist, et varsti saab trenni minna.

Allikas: studio55.fi

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee