Tehnika

Uber jätab kehva hindega kliendid taksota 

Toimetas Vidrik Võsoberg, 5. september 2018 16:12
Foto: Pixabay
Sõidujagamisrakendus Uber lõpetab Austraalias ja Uus-Meremaal nende seniste klientide teenindamise, kel on kehv reisijahinne.

BBC kirjutab, et teadupärast saavad Uberi reisijad hinnata oma sõidukogemust ja juhti ning ka juhid saavad hinnata reisijaid. Edaspidi peavadki need reisijad, kelle keskmine hinne on 4/5 või väiksem, kuueks kuuks muu transpordivahendi leidma.

Uberi enda teatel on selle sammu eesmärgiks parandada reisijate käitumist. Austraalia ja Uus-Meremaa valiti pilootprojekti kohtadeks juhtide tagasiside põhjal. Tõsi: tegelikult prooviti reisijate kasvatamist esmakordselt tänavu Brasiilias.

Uberi kõneisik ei tahtnud täpselt öelda, kui paljudel meie poolt vaadates teisel pool maakera tegutsevatest 2,8 miljonist kasutajast on neljast madalam reisijahinne, aga ta hindas, et vaid „mõnel tuhandel“.

Uus reegel hakkab kehtima 19. septembril ja nõmedama käitumisega reisijad saavad enne sõidukeeldu mitu hoiatust ehk võimalust end parandada.

„Ole viisakas ja juhiga arvestav. Võta prügi endaga kaasa ja ära jäta autosse korralagedust,“ ütles Uberi piirkonnajuht Susan Anderson käitumise kohta, mida sõidukeelu vältimiseks järgida tasuks.

Samal teemal

09.10.2018
ÜLESKUTSE | Jaga oma jubedaimat taksosõidukogemust!
09.10.2018
„Uberi eelnõu” tagajärg käes: taksot juhtimast võib leida roolijoodiku või peksja
07.08.2018
SÕIDUJAGAMISE ETIKETT: kuidas käituda Uberi või Taxify autos?