Kõige parem on unetud penskarid panna hommikul autot puhastama, roogivad autod puhtaks ja tuju hea ,kui annad kuus kümppi ja hommik võib alata ...istud autosse mis lumest puhas
Kõige kahjulikum tegevus on lasta talvel automootoril külmkäivitusel lasta "tiksuda" ehk soojeneda. See on puhas Nõukogude ajast pärit jäänuk, mida suur osa seltsimehi siiani praktiseerivad.
Mida soojem on mootoriõli, seda paremini ta mootorit õlitab - sest ta on vedelam. Mida kiiremini mootoriõli soojaks saab, seda kiiremini ja paremini ta mootorit õlitab.
Edit: mootori "soojendamine" kohapeal kahjustab mootorit palju rohkem (kuna õli soojeneb kordades kauem ja õlitus on puudulik) , kui kohe sõitma hakkamine, sest sõites soojeneb mootoriõli töötemperatuurini palju kiiremini.
Tänapäeva mootoriõlid ei muuda enam oma viskoossust nii suurel määral, et see midagi mõjutaks. Mootori eelnev soojendamine on pigem vajalik soojuspaisumise tõttu ja samuti, et enne koormamist oleks õli mootoris nö tiiru ära teinud ja vajaminrvad kohad ära määrinud.
Kui kaua see õli siis mootrile "tiiru peale teeb"? 15 minutit, nagu mõnedele meeldib kortermajade akende all oma diislipanne "soojendada" ja rõveda tossuga kogu hoov täita?
Aknapesuvedelik ongi piirituse lahus ja Soomes müüdav kuni -40 kraadini kasutatav veel päris kange. Misajast seda kirjaneitsi arvates enam aknapesuks kasutada ei tohi?